OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQs)
FORSENDELSE OG LEVERINGSTID
Hvad er forsendelsestiderne og omkostningerne?
Vi bestræber os på at behandle alle bestillinger så hurtigt som muligt: Vi afsender inden for 1-2 arbejdsdage efter modtagelse af en bestilling. Hver bestilling sendes med gratis ekspreslevering og ankommer inden for 3 arbejdsdage i Benelux, Italien, Tyskland og Østrig.
Hvilke lande leverer I til?
Vi leverer til Holland, Belgien, Luxembourg, Tyskland, Østrig, Italien og Danmark. Flere lande vil følge snarest
Kan jeg ændre min leveringsadresse?
Vi forsøger at behandle alle ordrer så hurtigt som muligt, derfor er det IKKE muligt at ændre adresse for næsten alle modtagne ordrer (selvom de endnu ikke har forladt lageret). For at få support anbefaler vi, at du kontakter os med det samme efter at have bemærket fejlen - hvis det stadig er muligt, vil vores kundeservice ændre adressen.
Min bestilling er endnu ikke blevet afsendt.
Vi bestræber os på at ekspedere alle vores ordrer inden for 1-2 arbejdsdage (ekskl. weekender) efter bestillingen. Hvis du har afgivet din ordre for mere end 3 arbejdsdage siden, og den endnu ikke er afsendt, så tøv ikke med at kontakte vores kundeservice.
Her er nogle mulige årsager til, at din ordre bestilling ikke er blevet afsendt:
-Bestillingen kan være blevet automatisk blokeret af systemet på grund af en forkert eller ufuldstændig adresse;
-Det er muligt, at du har indtastet en forkert e-mailadresse, så vi ikke kan informere dig om din bestilling;
-Bestillingen er muligvis ikke blevet behandlet korrekt.
I hvert af disse tilfælde står vores kundeservice til din rådighed for at finde den hurtigste og mest effektive løsning.
Mit tracking nummer virker ikke.
Nogle gange opdateres trackingen ikke i realtid, selv om forsendelsen skrider normalt frem. Hvis dit tracking-nummer ikke er blevet opdateret i flere dage (undtagen i weekenden), eller hvis du har mistanke om et problem med din forsendelse, bedes du kontakte vores kundeservice.
Mit tracking nummer siger, at min pakke er blevet leveret, men jeg har ikke modtaget den.
Det kan ske, at forsendelser, der stadig er på vej, allerede er markeret som leveret. Hvis du ikke modtager din forsendelse inden for de næste 48 timer, og efter at du har kontrolleret, at den ikke er blevet afhentet af en nabo, bedes du kontakte vores kundeservice.
BETALINGSMULIGHEDER OG RETURNERING
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder: Kreditkort, Paypal og Klarna.
Jeg er ikke tilfreds med produktet og vil gerne returnere det.
Vi er kede af, at du ikke er tilfreds med vores produkt, og vi vil gerne tilbyde dig en løsning. Da vi tilbyder en pengene-tilbage-garanti inden for 60 dage efter modtagelse af produktet, bedes du kontakte vores kundeservice for mere information.
Vi er meget opmærksomme på miljøet og ønsker at reducere vores udledninger så meget som muligt. Derfor har vi besluttet ikke at vedlægge en returlabel i din Bionera-pakke, og vi står til rådighed før, under og efter din bestilling for at hjælpe dig med at foretage et informeret køb og minimere antallet af returnerede pakker. Hvis du stadig ønsker at returnere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, så giver vi dig den korrekte forsendelsesadresse.
Er min returnering nået frem?
Så snart vi har modtaget din returnering, behandler vi refusionen. Bemærk, at afhængigt af den oprindelige betalingsmetode, der blev brugt, kan det tage et par dage, før refusionen er behandlet og synlig på din bankkonto. Refusioner kan kun foretages via den samme metode, som blev brugt på betalingstidspunktet.
PRODUKTER OG INGREDIENSER
Hvor finder jeg den komplette liste over ingredienser?
Du finder en komplet liste over ingredienserne i alle Bionera-produkter på produktsiden på vores hjemmeside og på produktemballagen.
Er produktene veganske?
Ja, de er alle veganske, og vi tester ikke på dyr.
Kan man få gratis vareprøver af jeres produkter?
Nej, desværre ikke i øjeblikket. Men du kan teste vores produkter uden risiko, da vi har en 60-dages pengene-tilbage-garanti.
Indeholder Bionera-produkter parabener eller silikone?
Nej, alle vores produkter er veganske, fri for parabener og silikone.
Jeg er allergisk over for nikkel, kan jeg bruge jeres produkter?
Bionera-produkter fremstilles i henhold til europæiske standarder, så forekomsten af nikkel minimeres, og de europæiske krav for produktsikkerhed overholdes. Det er ikke muligt at udelukke tilstedeværelsen af nikkel i et kosmetisk produkt 100%, da produkterne behandles under fremstillingen. Da forekomsten af nikkel er under den grænse, der er fastsat af EU, bør produktet ikke forårsage allergi.
Vi ved dog, at alle mennesker kan reagere forskelligt afhængigt af hudens følsomhed.
Hvis du har problemer, er du velkommen til at kontakte os. Vi vil helt sikkert finde en løsning.